soi: Marilyn Manson - The Golden Age of Grotesque

Ähh. Kello jo 17.53. Ei mitään Tomista. Alan jo kyllästyä tähän "eipäs juupas" leikkiin. Sais Tomikin sanoa suoraan että kiinnostaako sitä edes miun seura vai ei! Ja joskus jää hyväksikäytetyn maku suuhun. Johtuu se sitten mistä tahansa. Ähh. Minun täytyy nyt häslätä tänne, vaikka ei kukaan näitä luekaan, mutta ei se pahemmin haittaa. Kunhan nyt saan purkaa tunteitani kirjoittamalla. Nyt haluan laittaa tähän osioita Tomin ja miun keskusteluista.. laav niitä! ^^ <3

"muZtikk4 sanoo:

Öynöy! Sulla on eriväriset rintsikat kun mulla :x

"muZtikk4 sanoo:

Ei mulla nyt oo rintsikoita.

"muZtikk4 sanoo:

Aika hassuu niinQ

"muZtikk4 sanoo:

Nyt kaivan jo silmääkin!!

"muZtikk4 sanoo:

Seuraavaks korvat ja sit nenä

"muZtikk4 sanoo:

OON SAMAA MIELTÄ ELÄ LYÖ!

"|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:

en lyö tomia.. ^^

"|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:

hemulit on housussas

"muZtikk4 sanoo:

Hemulilla on mummopikkarit

"muZtikk4 sanoo:

Aina

"muZtikk4 sanoo:

Ja hame.

"muZtikk4 sanoo:

Aika neiti.

"|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:niin, hemuli on seksikäs olento..

muZtikk4 sanoo:

Eiku s00t ^^

muZtikk4 sanoo:

Tai no niin s00t hemuli xD

muZtikk4 sanoo:

Moon muumipeikko.

muZtikk4 sanoo:

Nahkanen ja pullee.

|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:

ei peräreikää!

muZtikk4 sanoo:

Noku muumit on nahkasia!

muZtikk4 sanoo:Tyydytän itteeni aina perunoilla

muZtikk4 sanoo:

Me ollaan hei kaikki käteenvetäjiä. Toiset vaan ei myönnä sitä.

muZtikk4 sanoo:

MOON MUUMIMAMMA!

|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:

äsken olit muumipeikko perkule!

muZtikk4 sanoo:

No mut muutuin :x

muZtikk4 sanoo:

Kasvoin aikuiseks ja kasvatin samalla mahaa ja esiliinan

muZtikk4 sanoo:

Aih! Tunnistin heti sun sanat silmistäs: "Moi oon Emilia oon kaunis kaunis kaunis."

muZtikk4 sanoo:

Emmä haluu.

muZtikk4 sanoo:

Se puree mua pylllyyn.

muZtikk4 sanoo:

Mikä tyyny? :x

muZtikk4 sanoo:

Mulla on vaan mun lakisääteinen turbaani.. Oon muslimi nääs :E

muZtikk4 sanoo:

Eks tienny? :L

muZtikk4 sanoo:

Äijä nauraa mulle tjtn

muZtikk4 sanoo:

Musta tulis kyllä loistava munkki

muZtikk4 sanoo:

Oon niin rasvanen

muZtikk4 sanoo:

Mulla! o/

muZtikk4 sanoo:

Jätkä juttelee tyynyn kans

muZtikk4 sanoo:

Hei ei sun boobseis oo mitään vikaa

muZtikk4 sanoo:

On ne paremmat kun mun

muZtikk4 sanoo:

Nalle Puh on samaa mieltä!

muZtikk4 sanoo:

Katonyt!

muZtikk4 sanoo:

Ihan homo!

|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:

älä ny raiskaa sitä!

muZtikk4 sanoo:

Suutelee mua väkisin

muZtikk4 sanoo:

SE RAISKAS MUA

muZtikk4 sanoo:

Toi oli onneks eka kerta.. Ainakin eka jonka oon huomannu

|"Closer to you"| Flou.. {"touch yourself, feel the love"} *wilkutiwilkuti* Spit It Out. sanoo:

huomannu?

muZtikk4 sanoo:

Niin.. Emt mitä se tekee kun nukun

muZtikk4 sanoo:

Mummo tulee mun naamalla! ÄÄÄKK!

muZtikk4 sanoo:

Ei oikeestaan xÅ

muZtikk4 sanoo:

Olipas likasta taas..

muZtikk4 sanoo:

Huomaan kaiken oon teräsperunamies!

Näitä ja monia muita keskusteluja mie kaipaan... Nykyään se on menny enemmän ja vähemmän totisemman puolelle. Ehkä meillä ei ole mitään sanottavaa toisillemme. Tai sitten Tomi ei jaksa minua. Minä jaksan sitä. Ja se sattuu kun en ole Tomille paskaakaan. Olen ymmärtänyt niin. Ei Tomi ole ikinä sanonut minulle mitään. Mitään tärkeyteen liittyvää. Ehkä oon vaan sille pieni tyttö, joka kerjää huomiota. En usko, mutta en ole mitään muutakaan. Tomi ei ole antanut ymmärtää mitään. Olen sille vain pakollista seuraa mesessä. Se ei osaa sanoa suoraan et miun seura ei kiinnosta sitä vittuukaan. Sanos vaan, niin se lopettas miun kärsimykset. Tai sitten aloittaisi. Oon liian riippuvainen Tomista. Liian kiintyny. Sille ei nyt voi mitään. Tomi, olet minulle tärkeä. <3